Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

Πέθανε ο Αλέξανδρος Βέλιος

Πέθανε ο δημοσιογράφος Αλέξανδρος Βέλιος, την Κυριακή το βράδυ, σε ηλικία 63 ετών.

Τον τελευταίο καιρό ταλαιπωρήθηκε από τον καρκίνο, ο οποίος τον κατέβαλε σωματικά.

Είχε αιρετικές .....

απόψεις και πολλές φορές προκαλούσε με τις θέσεις του.

Τον τελευταίο καιρό είχε δηλώσει δημόσια πως θα έκανε και ο ίδιος ευθανασία, προτού τον συνθλίψει κυριολεκτικά ο καρκίνος. Όπως είπε πολλές φορές σε δημόσιες εμφανίσεις του, σκόπευε να κάνει ευθανασία στη Ζυρίχη. Εκεί μάλιστα η ευθανασία ονομάζεται «υποβοηθούμενη αυτοκτονία». Τελικά δεν πήγε στη Ζυρίχη!

Κατέφυγε στη λύση της «μη υποβοηθούμενης ευθανασίας», στο σπίτι του στο Γέρακα.

Η κηδεία του θα γίνει την Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016 στις 15:00 το απόγευμα στο Α΄ νεκροταφείο της Αθήνας και θα ψαλεί νεκρώσιμη ακολουθία στην εκκλησία των Αγίων Θεοδώρων.

Είχε μάλιστα το σθένος να διαβάσει ο ίδιος το ιδιόχειρο σημείωμά του, λίγο πριν φύγει από τη ζωή και να το αναρτήσει στο διαδίκτυο:

Με φωτογραφίες που ανέβασε στην προσωπική σελίδα της στο Facebook, η σύζυγος του Αλέξανδρου Βέλιου Νάντια Γερολυμάτου αποχαιρέτησε τον άνθρωπό της. «Αγάπη μου, καλό σου ταξίδι. Θα είσαι πάντα στην καρδιά μου!», έγραψε η Νάντια Γερολυμάτου.


Η ανακοίνωση του Αλέξανδρου Βέλιου, η οποία είναι χειρόγραφη για να μην αμφισβητηθεί από κανένα, είναι η ακόλουθη:

Η τελευταία μου νοσηλεία στο νοσοκομείο πιστοποίησε τη ραγδαία επιδείνωση της υγείας μου. Είναι, πλέον, θέμα λίγων εβδομάδων.

Αναστοχαζόμενος την εμπειρία των πρόσφατων μηνών και μπροστά στο φάσμα της περαιτέρω σωματικής και πνευματικής φθοράς μου, αποφάσισα απόψε να δώσω μόνος μου, ενώπιος ενωπίω με τον εαυτό μου, το τέλος που μου ταιριάζει. Να φύγω εν ειρήνη και εν συνειδήσει.

Έζησα με αξιοπρέπεια. Με αξιοπρέπεια επέλεξα να πεθάνω.
Αποχαιρετώ με αγάπη όλους εκείνους που δεν πρόλαβαν να με αποχαιρετίσουν, και ζητώ κατανόηση από τους δικούς μου ανθρώπους, στους οποίους δεν έδωσα την ευκαιρία να μου κλείσουν τα μάτια.
Έζησα δημιουργικά και, εν πολλοίς, ασυμβίβαστα. Φεύγω πλήρης.

Αλέξανδρος Βέλιος
Κυριακή βράδυ, 4 - 9 - 16


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.