Σάββατο 11 Απριλίου 2015

Γιάννης Ηλιάδης: ο 18χρονος Φιλιατρινός που αποδεικνύει ότι η Ρυθμική (γυμναστική) δεν είναι μόνο γυναικεία υπόθεση..... [ Φωτογραφίες και Video ]

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΙΑΤΡΑ NEWS ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ της Μεσσηνίας.

Περίπου πριν από ένα χρόνο... κόλλησε με την Ρυθμική Γυμναστική ο 18χρονος Φιλιατρινός Γιάννης Ηλιάδης και τα όσα καταφέρνει είναι πράγματι εντυπωσιακά.
Παρά το γεγονός ότι δεν έχει την άμεση βοήθεια κάποιας προπονήτριας, έχει όμως τις συμβουλές της καλύτερης. Της Ελληνίας πρωταθλήτριας Βαρβάρας Φίλιου την οποία θα δο΄με και φέτος από κοντά στο τέλος της ερχόμενης εβδομάδας στην Τέντα στο πλαίσιο του διεθνούς Μπίνγκ Ρυθμικής Γυμναστικής.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μπορείτε με κλί, στις φωτογραφίες να τις δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος
Ας δούμε τι μας είπε ο 18χονος Γιάννης: ....


Χ.Α. Γιάννη ασχολείσαι με την ρυθμική γυμναστική. Πως ξεκίνησες με αυτό το άθλημα?
Γ.Η. Ξεκίνησα από το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που έγινε πέρσι. Όταν είδα την Ελληνίδα Παγκόσμια πρωταθλήτρια, Βαρβάρα Φίλιου, στα προγράμματα της σε μπάλα και στεφάνι στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Μπακού.

Χ.Α. Πόσες ώρες την ημέρα αφιερώνεις για προπόνηση?
Γ.Η. Καθημερινά αφιερώνω 5 ώρες για να προπονούμαι. Αυτές τις ώρες τις κάνω είτε όλες μαζί είτε σπαστά. Ανάλογα με το πρόγραμμά μου.
Τον τελευταίο καιρό έχω επιβαρυμένο πρόγραμμα λόγω Πανελληνίων.

Χ.Α. Υπάρχουν κάποια προβλήματα που αντιμετωπίζεις κατά την προπόνηση σου?
Γ.Η. Το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι η έλλειψη κλειστού γηπέδου με τα κατάλληλα όργανα.
Προπονούμαι μόνος μου. Ήταν δύσκολο μέχρι να μάθω κινήσεις, τρόπο εκτέλεσης κλπ χωρίς την καθοδήγηση ενός προπονητή.

Χ.Α. Καλά. Και πως μαθαίνεις, ποιος σου δείχνει? Ποιός σε υποστηρίζει?
Γ.Η. Με βοηθάει η φίλη μου η παγκόσμια πρωταθλήτρια, Βαρβάρα Φίλιου την οποία και ευχαριστώ πολύ, που κατέκτησε φέτος την δεύτερη θέση στο Grand Prix στο Μοσχάτο, και οτιδήποτε χρειάζομαι από τρόπο εκτέλεσης πληροφορίες κλπ μου τα λέει εκείνη.

Χ.Α. Υπάρχουν προπονητές στην Ελλάδα, και δη στην Επαρχία που να ασχολούνται με την ρυθμική γυμναστική?
Γ.Η. Εδώ πέρα ναι υπάρχουν, και στα Φιλιατρά και ιδιαίτερα στην Καλαμάτα που διοργανώνεται το Kalamata Cup από 16-19 Απριλίου, ο Γυμναστικός Όμιλος Καλαμάτας και εδώ στην Κυπαρισσία υπάρχει ο Αθλητικός όμιλος Μαίανδρος. Μετά πάμε Αθήνα.


Χ.Α. Η ρυθμική γυμναστική είναι ένα άθλημα το οποίο θεωρείται Γυναικείο. Τουλάχιστον αυτό έχει περάσει στον κόσμο γιατί σε αγώνες μόνο γυναίκες βλέπουμε. Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με αυτό το άθλημα?
Γ.Η. Κοιτά με τράβηξε ο χορός, η ακρίβεια στις κινήσεις και δυσκολία που έχει το άθλημα.
Είναι λάθος η άποψη ότι το άθλημα είναι Γυναικείο
Ξεκίνησε από άντρες, στην Γαλλία και συγκεκριμένα από Γάλλους επαναστάτες.
Για τον λόγο αυτό κάθε όργανο είναι ένα σύμβολο.
Οι κορίνες συμβολίζουν τα ρόπαλα με τα οποία τους χτυπούσαν οι εχθροί.
Οι μπάλες συμβολίζουν τις μπάλες από τα κανόνια.
Το στεφάνι συμβολίζει τους κλειστούς χώρους που τους κρατούσαν.
Και το σχοινάκι συμβολίζει τα σχοινιά με τα οποία τους κρέμαγαν.
2 χρόνια αργότερα το άθλημα το πήρε η Αμερική, ενέταξε κάποιες γυναίκες στο πρόγραμμα, αργότερα το πήρε η Ρωσσία που έχουν εμπειρία στο μπαλέτο, ενέταξαν πολλούς άντρες αλλά περισσότερες γυναίκες.
Οι Άντρες έκαναν ένσταση με αποτέλεσμα να αποχωρήσουν και για αρκετά χρόνια έμειναν μόνο γυναίκες στο άθλημα και εκεί εντάχθηκε και η κορδέλα.
Οι άντρες άρχισαν να εντάσσονται πάλι από το 2000 και πολλοί βρίσκονται σε Γαλλία και Ρωσσία και αλλού, Μόνο η Ελλάδα δεν έχει εκπρόσωπο και θεωρώ ότι έχω μεγάλη ευθύνη ως ο πρώτος άντρας που ασχολείται με αυτό και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω.

Χ.Α. Έχεις πάρει μέρος σε αγώνες?
Γ.Η. Όχι για το δεν υπήρχαν άντρες και οι προϋποθέσεις γι αυτό.
Τώρα έχω στόχο το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα το 2016 και μετά αγώνες στο Εξωτερικό.
Εχω στήριξη από τους φίλους μου, τους γονείς μου, το σχολείο μου

Χ.Α. Τώρα πιο άμεσα τι στόχο έχεις?
Γ.Η. Θέλω να περάσω πανελλήνιες ΤΕΦΑΑ, γιατί πιστεύω ότι θα δω πιο άμεσα αποτελέσματα και μετά Πανελλήνιο πρωτάθλημα.
Θέλω να ευχαριστήσω ξανά τους φίλους μου και τους γονείς μου που με στηρίζουν, την πολύ καλή μου ίλη παγκόσμια πρωταθλήτρια Βαρβάρα Φίλιου, και την Μεσσηνία που στηρίζει τα αθλήματα και διοργανώνει το Kalamata Cup όπου θα συμμετάσχουν πολλές χώρες.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.