Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

ΣΥΝΕΝΕΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗ: Η καθιέρωση στον χώρο του θεάτρου είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
στο Φιλιατρά News.

Σήμερα στο Φιλιατρά News, φιλοξενούμε για συνέντευξη έναν νέο ηθοποιό, τραγουδιστή, αλλά και πιανίστα!
Πρόκειται για ένα νέο σε ηλικία άνθρωπο, ωραίο και ταλαντούχο.

Μαζί μας σήμερα είναι ο Δημήτρης Αϊβαλιώτης. Ένας νέος άνθρωπος, γεμάτος ζωή, με όρεξη για να ασχοληθεί με αυτό που πραγματικά αγαπά.
Τον συναντήσαμε στα Φιλιατρά, που βρέθηκε τις προηγούμενες μέρες για την Αλλαγή του χρόνου, φιλοξενούμενος ενός πολύ φιλικού του προσώπου. Μας αποκάλυψε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που βρίσκεται στα Φιλιατρά, καθώς έχει έρθει άλλη μία φορά σε πασχαλινή περίοδο και πέρασε υπέροχα.

Ο Δημήτρης Αϊβαλιώτης γεννήθηκε, μεγάλωσε στα Ψαχνά Ευβοίας και .....

πήγε σχολείο στην Χαλκίδα. Ολοκλήρωσε την εκπαίδευση εκεί και αμέσως μετά το τέλος του Λυκείου, έφυγε από την πατρίδα του για την Αθήνα, προκειμένου να σπουδάσει στην Σχολή του Γιώργου Θεοδωσιάδη, αυτό που αγαπούσε από παιδί. Την υποκριτική.
Λατρεύει το μιούζικαλ, καθώς συνδυάζει υποκριτική, χορό, μουσική και δεν θα έλεγε όχι στο να μείνει στην Αγγλία, την χώρα που παράγει αυτό το είδος των μουσικοχορευτικών παραστάσεων.
Η διαδρομή του στην τηλεόραση, μπορεί να χαρακτηριστεί σύντομη καθώς έχει παίξει σε ελάχιστα σήριαλ, όπως το Άγγιγμα Ψυχής, Τμήμα Ηθών, Μεγάλο θυμό.
Στο Θεατρικό σανίδι έχει συνεργαστεί με την Βάνα Μπάρμπα, Μάνο Πίντζη, Μίνα Χειμώνα, Στέλιο Κρητικό ενώ έχει παίξει και Αρχαία τραγωδία στην Επίδαυρο, στο έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ Αντιγόνη, κάνοντας τον ρόλο του Αϊμωνα,. Αλλά όταν κλήθηκε να παίξει γυμνός μαζί με άλλους 6 άντρες επι σκηνής, δεν είπε όχι.

Δημήτρη σ ευχαριστώ που δέχτηκες να μας μιλήσεις για σένα και για την καριέρα σου..
Ξεκινώντας την κουβέντα μας, θα ήθελα αρχικά να μου πεις πόσα χρόνια ασχολείσαι με το θέατρο.

Με το θέατρο ασχολούμαι τα τελευταία 18 χρόνια και όχι μόνο με το θέατρο αλλά και την μουσική και τον χορό.

Θέατρο, μουσική και χορός. Υπάρχει κάτι που να σου αρέσει περισσότερο από αυτά τα τρία?
Μου αρέσει πάρα πολύ το Μιούζικαλ, που συνδυάζει μουσική και χορό αλλά και υποκριτική. Έχω κάνει αρκετά μιούζικαλ που έχουν ανεβεί Ελλάδα, αλλά θα ήθελα να ασχοληθώ μόνο με αυτό, αν μου δινόταν η δυνατότητα. Θα ήθελα να ζούσα στο Λονδίνο ας πούμε.

Τα σήριαλ και γενικά ο χώρος της τηλεόρασης σε ενδιαφέρει?
Με ενδιέφερε παλαιότερα και είχα παίξει στο Άγγιγμα Ψυχής, Τμήμα Ηθών και Μεγάλο θυμό. Όμως επειδή δούλευα και στην νύχτα με το τραγούδι, δεν μπορούσα να τα κάνω όλα μαζί και όπως καταλαβαίνεις δεν κυνηγούσα και πολύ την τηλεόραση για να είμαι ειλικρινής.

Πιστεύεις ότι η τηλεόραση μπορεί να βοηθήσει έναν νέο ηθοποιό για την περεταίρω εξέλιξη του?
Κατ’ αρχήν σε κάνει αναγνωρίσιμο. Είναι και δίκοπο μαχαίρι. Ή σε κάνει γνωστό και γίνεσαι αναγνωρίσιμος και να πάρεις λίγο τα πάνω σου, με αποτέλεσμα να κτυπάει το τηλέφωνο σου για δουλείες, ή να σου γυρίσει μπούμερανγκ και να καείς και να μην σε ξαναδούν ποτέ στην τηλεόραση. Να χαθείς. Υπάρχουν τέτοια παραδείγματα και μάλιστα πολλά, με γυναίκες πρωταγωνίστριες κυρίως που έκαναν μία σαιζόν ένα σήριαλ και όλα τα κανάλια και τα περιοδικά, ασχολιόντουσαν μαζί της και από την επόμενη χρονιά μέχρι σήμερα, δεν έκαναν τίποτα.
Υπάρχουν παραδείγματα. Και πολλά.
Το να κάνεις κάτι και σιγά σιγά να καθιερωθείς, είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. Είναι με ποιους ανθρώπους συνεργάζεσαι, πόσο καλός ηθοποιός είσαι.

Εσύ Δημήτρη επέλεξες να παίξεις σε κάποιες παραστάσεις που μπορεί να μην είναι μεγάλου βεληνεκούς, αλλά έχεις καταφέρει να παίζεις σε παραστάσεις, να είσαι αποδεκτός από το κοινό.
Μπορεί να μην έχω κάνει πολύ τηλεόραση, και να μην είμαι γνωστός στο ευρύ κοινό. Αλλά να με ξέρει κυρίως το θεατρόφιλο κοινό ή το κοινό της μουσικής σκηνής, αλλά δουλεύω 18 χρόνια συνεχόμενα. Εμένα αυτό κάτι μου λέει. Αλλιώς θα με είχε αποβάλλει το σύστημα που λένε.
Δηλαδή αν δεν είσαι καλός, δεν τα λες, (τα λόγια), τότε το σύστημα και το κοινό σε αποβάλει από τον χώρο μόνο του.

Άνθρωποι που δεν είναι ηθοποιοί, και εισέρχονται στον χώρο σας. Εσένα σε ενοχλεί? Και παίρνω το ερέθισμα να το ρωτήσω σχετικά με την πρόσφατη έκρηξη της Χρυσούλας Διαβάτη εναντίον του Σάκη Ρουβά και που αρνήθηκε να παραλάβει το βραβείο της και στο βήμα είπε ότι δεν μπορεί να βλέπει ανθρώπους άσχετους με την υποκριτική να μπαίνουν σε ξένο χώρο. Πιθανόν να έχει πέσει στην αντίληψη σου. Πως το σχολιάζεις αυτό?
Προσωπική μου άποψη είναι ότι διαφωνώ με τις δραματικές σχολές. ΑΝ μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω θα έκανα σεμινάρια και δεν θα πήγαινε σε καμία σχολή. Είναι χάσιμο χρόνου και δεν μπορεί να γίνει μάθημα με 30 και άτομα στο τμήμα. Δεν μαθαίνεις. Θα επέλεγα τα σεμινάρια.
Και για να επιστρέψουμε στο αρχικό ερώτημα, εγώ δεν διαφωνώ με την κ. Διαβάτη η οποία είναι ένα ιερό τέρας του θεάτρου με μεγάλη καριέρα.
Διαφωνώ με τον Σάκη Ρουβά που πήρε βραβείο Κάρολος Κούν. Θα μπορούσαν να του δώσουν ένα άλλο βραβείο. Ηθοποιός της χρονιάς ή ότι άλλο. Όχι όμως να βραβευτεί στην κατηγορία Κάρολος Κούν.

Πιστεύεις ότι η οικονομική κρίση που περνάμε έχει επηρεάσει τον χώρο του θεάτρου?
Εγώ πιστεύω ότι το θέατρο έχει ανέβει με την κρίση σε αντίθεση με το τραγούδι. Πιστεύω ότι ο κόσμος δίνει ευκολότερα ένα εισιτήριο για μια θεατρική παράσταση με φθηνό εισιτήριο σαν ψυχαγωγία παρά να πάει να ανοίξει ένα μπουκάλι στα μπουζούκια.

Ποια είναι η άποψη σου για το είδος θεάτρου που λέγεται επιθεώρηση?
Επιθεώρηση δεν έχω κάνει μέχρι σήμερα. Αλλά τώρα έχω κλείσει μια δουλειά η οποία είναι επιθεώρηση και αυτή είναι η πρώτη φορά. Είμαι ήδη σε πρόβες με την Ελένη Καρακάση. Εγώ κάνω τον πιανίστα της παράστασης συν κάποια θεατρικά νούμερα.
Η παράσταση θα ανέβει στο LA Theater στο Γκάζι, στις 23 Ιανουαρίου.
Κάθε Τετάρτη έχω άλλη μια μουσική παράσταση που αφορά τον Ελληνικό κινηματογράφο στο Altera Pars όπου παίζω εγώ και η Μίνα Χειμώνα.

Δημήτρη έχουν υπάρξει παραστάσεις στις οποίες έχεις παίξει γυμνός. Ολόγυμνος.
Όταν ανεβαίνεις ολόγυμνος στα σανίδι να παίξεις το ρόλο σου, πως αισθάνεσαι? Είναι μια δύσκολη φάση. Δεν είσαι μόνος σου στο θέατρο. Σε παρακολουθούν κάποιοι άνθρωποι από κάτω.

Να γι αυτό είσαι ηθοποιός. Αλλιώς δεν το κάνεις. Κάνεις ένα γυμνό το οποίο πρέπει να δικαιολογείται γιατί είναι γυμνό. Δεν βγαίνω γυμνός στην σκηνή έτσι απλά για να βγω.
Όταν μου έκαναν την πρώτη πρόταση για γυμνό με το «Naked Boys Singing» του Γιώργου του Βάλαρη με 6 άντρες γυμνούς επι σκηνής είχε να κάνει με την γυμνή αλήθεια του άνδρα. Τα εσώψυχα μας. Έπρεπε λοιπόν να είμαστε γυμνοί.
Όταν μου έκαναν τη πρόταση πήγα και είδα το έργο και όταν μου είπαν ότι έχει γυμνό είπα αμέσως ναι.

Δεν είχες αναστολές για το ότι θα εμφανιζόσουν γυμνός στο κοινό που θα έβλεπε την παράσταση?
Όχι δεν είχα. Είπα είμαι ηθοποιός γιατί όχι θα κάνω και γυμνό.
Ήξερα πλέον τι έργο ήταν, και γιατί έπρεπε να είμαι γυμνός επάνω. Αυτή ήταν η πρώτη μου δουλειά.

Έρχεται λοιπόν η πρεμιέρα. Που σημαίνει ότι από κάτω από την σκηνή θα υπήρχε κόσμος. Άγνωστος κόσμος. Ποια ήταν η πρώτη σου σκέψη εκείνη την στιγμή?
Τίποτα. Νόμιζα ότι ήμουν ντυμένος. Δεν με ένοιαξε καθόλου. Είχα πάρα πολύ άνεση. Όλα Front! (σ.σ. Αυτό που λέμε τα πάντα όλα στην φόρα) Με τους θεατές στα δυο – τρία μέτρα.
Η μόνη φορά που επηρεάστηκα ήταν όταν από κάτω στην πρώτη σειρά ήταν η μάνα μου και η αδελφή μου.
Αλλά όλο αυτό κράτησε τα πρώτα 5 λεπτά που το μάτι έπαιζε γενικά. Μετά τίποτα. Μετά το γυμνό ξεπεράστηκε και γέλαγαν με το έργο, που έβλεπαν γιατί ήταν κωμωδία και αυτό για το έργο ήταν μεγάλη επιτυχία.

Πως αντέδρασαν οι δικοί σου?
Όλα μια χαρά. Κανένα θέμα.

Βρισκόμαστε πλέον στο 2015. Τι βλέπεις για την νέα χρονιά?
Το καλό είναι ότι αρχίσανε να γίνονται πάλι σήριαλ και σταμάτησαν τα Τούρκικα. Τα σήριαλ αυτά ήταν πληγή για τον Έλληνα ηθοποιό και δημιούργησε μεγάλη ανεργία στους ηθοποιούς. Πιστεύω ότι από φέτος είναι αισιόδοξα τα πράγματα για την τηλεόραση.

Θα σε δούμε πουθενά?
Ναι θα με δείτε κάπου, για ορισμένα επεισόδια. Δεν είναι ανακοινώσιμο ακόμα, βρισκόμαστε στις συζητήσεις. Μόλις είναι κάτι ανακοινώσιμο οι αναγνώστες του Φιλιατρά News θα το μάθουν.
Μετά είναι όπως είπαμε στην αρχή η επιθεώρηση με τίτλο «Και ώρα Ελλάδος ότι να ναι» στο LA Thater και η μουσική παράσταση στο Altera Pars με τίτλο «Κάτι από την νύχτα.»

Φέτος ο Άγιος Βασίλης σου έφερε κάτι καλό για την δουλειά σου? Πιστεύεις στον Άγιο Βασίλη γενικά?
Ναι Πιστεύω. Αλλά πιο πολύ πιστεύω στο σωστό timing. Όλα γίνονται όταν πρέπει να γίνουν. Όσο και να χτυπιέσαι, αν δεν θέλει κάτι να γίνει, δεν θα γίνει. Και αν γίνει, θα είναι αποτυχία.

θες να προσθέσεις τίποτα, αν παραλείψαμε κάτι ίσως…..
Όχι δεν νομίζω. Θέλω να σ ευχαριστήσω για τη κουβέντα που κάναμε, εύχομαι η πόλη σας που είναι υπέροχη να μου φέρει γούρι, στο Φιλιατρά News να συνεχίσει τις επιτυχίες του, να σκίζει, και στους συμπολίτες σου, Εύχομαι Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.