Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Τα ανέκδοτα και τα αστεία που κυκλοφόρησαν αμέσως για το 7-1 της Βραζιλίας


Το 7-1 κατά της Βραζιλίας από την Γερμανία στάθηκε αφορμή για σχόλια αστεία και ανέκδοτα.
Το old time Classic φυσικά ηταν καποιο 7-0.... από ια Ιταλική ομάδα που έπαιζε με τα δεύτερα της σε αγώνα αδιάφορο εναντίον του Ολυμπιακού.

Διαβάστε....


Είχα να δω 7αρα απο το juventus-olumpiakos!!!



Αχ! Μωρό μου θέλω κι εγώ να μου κάνεις....
.......ότι έκανε η Γερμανία στη Βραζιλία...!!!



Ρε σεις χθες μεχρι να παω τουαλετα και να γυρισω εχασα 4 γκολ!!



Έχω δει τόσο ποδόσφαιρο αυτές τις μέρες, που περπατάω στο σπίτι και φτύνω...



Έλεος.... σταματήστε επιτέλους να κοροϊδεύετε τη Βραζιλία...



Εφτά-νει πιά....



γερμανια - Βραζιλια : 0 - 7 ! Ποιος ακουει τη βουλτεψη αυριο ! Η αναπτυξη του Τσιπρα μπλα μπλα ...



Η Γερμανία σκόραρε στο 11', στο 23', στο 24', στο 26' και στο 29'. Τζόκερ ο αριθμός 8!!!!



Μπήκε ο μπαμπάς μου την ώρα που έβλεπα τον αγώνα Βραζιλία-Γερμανία και λέει "Κλείσε ρε το playstation και βάλε να δούμε το ματς."



Μη στεναχωριέστε εκεί στη Βραζιλία σας έχουμε κλείσει διακοπές όλα πληρωμένα για να χαλαρώσετε.. στα Επτάνησα..



O monadikos germanos pou den evale goal smr itan autos me ta kinita



Στείλε τώρα goal στο 11234567 και σκόραρε και εσύ στο ματς Γερμανία-Βραζιλία (Χρέωση 1,20 ευρώ με Φ.Π.Α.)



Γερμανια-Βραζιλια 7-1



Κομμενα τα Brasil,



Απο αυριο πεδιλο με καλτσα!!!



Τι είναι πιο γρήγορο;

✕ Το φως.

✕ Το 4G της cosmote.

✕ Ο Usain Bolt.

✔Tα Γκοολ της Γερμανιας



-Ενα γκολ παρακαλω!
- 7σειιιιι!!!!!



Έλα Βραζιλία τράβα σπίτι σου....
Ωχ! τι λέω σπίτι σου είσαι....απλά κάτσε και δες μπάλα τώρα!!!



Ο μονος γερμανος που δεν σκοραρε σημερα ήταν ο Παλαιων Πατρων



Αχ! Πείτε μου ότι τώρα που έχασε η Βραζιλία, δεν είναι πιά στη μόδα οι Βραζιλιάνικοι κώλοι... γιατί με περιμένει ένα μεγάλο προφιτερόλ στο ψυγείο!



Εβαλα κ εγω γκολ με την βραζιλια....