Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Αντωνία Μπούζα: Με τιμήσατε…..

Φίλες και φίλοι, θα ήθελα να εκφράσω από καρδιάς ένα μεγάλο ευχαριστώ για την τιμή στο πρόσωπό μου.
Όλοι γνωρίζουν .....

ότι το ηχηρό αποτέλεσμα της κάλπης, οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην αγάπη και την εμπιστοσύνη της οικογένειάς μου, των φίλων μου, των συναδέλφων μου Αστυνομικών (εν ενεργεία και αποστράτων) και των συμπατριωτών μου Μεσσηνίων, που με εμπιστεύθηκαν για την τόσο σημαντική θέση ευθύνης, εκπροσώπησης της Μεσσηνίας μας στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου.

Την Κυριακή επιβεβαιώνουμε την εμπιστοσύνη μας στον Πέτρο Τατούλη και στη Νέα Πελοπόννησο, που μετά τις δικές σας επιλογές, με αέρα ανανέωσης, σύνθεσης, εμπειρίας και έργου, θα χαράξει την επόμενη μέρα της Πελοποννήσου.

Όλοι μαζί μπορούμε να κερδίσουμε το στοίχημα της ευημερίας φίλοι μου!
Η Πελοπόννησος μπροστά, η Μεσσηνία μας ψηλά!!

Αντωνία ΜΠΟΥΖΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΟΥ
Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Μεσσηνίας
με το συνδυασμό ΝΕΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ του ΠΕΤΡΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ